петък, май 11, 2007

04.05.2007 - Сватбата...

Лъчо явно не знаеше, че ще се женя него ден, защото ми се обади да ми каже, че ми е намерил работа в София. Явно не знаеше и че работя от 2-3 седмици...

Обратно на традицията в 11:30 колата с булката тръгна последна и булката седна на задната седалка вместо на предната. Стигнахме в ритуалния дом 5 минути преди церемонията за ужас на майки и баби. Кумовете вече ни чакаха там, нагласили шампанско и чаши. Ние донесохме халките и сладките.

Гостите се отнесоха в залата, кумове и младоженци останахме тръпнещи отвън. Зазвуча Менделсон и всичко друго утихна. Имаше речи, имаше шампанско, имаше размяна на халки, после се дебнахме кой кого да настъпи, после имаше "целунете булката" и с това се свърши киното. Дойде ред на поздравленията.

В една редица сме нагласени кумовете, жената и аз... Гостите монаваха един по един и ни желаеха семейно щастие, майките и бабите се просълзиха, ама то без това не може, даже и аз попримигах на парцали. Изядохме сладките, изпихме шампанското и после волна програма до 18:30. Аз използвах времето да пренеса булката през прага вкъщи...

Сватбеното тържество проведохме в ресторант "Панорама" на покрива на хотел "Рига". Направихме си снимки, направихме си весело, играхме хора, гледахме залеза, плюхме комарите, събрахме подаръци, казахме наздраве и готово. Вече сме женени...

Предстои църковната церемония на 07.07 на връх Амбарица...

Няма коментари: