вторник, септември 25, 2007

И аз си плацикам линукса...

Цецо изглежда има проблеми с линукса си... Интересно кой ли го е насочил към генту...? Изглежда народа се лъже, че като му се компилира всичко като за конкретната машина ще върви по-бързо... Чушки... Тая инсталация няма нищо общо със стандарта... Най-добре ако пита мен да пробва PClinuxOS или Мандрива. Безкрайно удобни за настройки. Има си всякакъв визард в контрол панела, кеф ти пощенски сървър, кеф ти лдап, кеф ти уеб сървър... Ако не си го инсталирал, като цъкнеш настройката и ти го тегли само.

Също култова грешка която правят хората е да се опитват да си инсталират последна мода линукс на компютри от преди 2000 г... Ако по някаква случайност в такива случаи се инсталира системата, невероятно мудната работа на графичната и среда ще откаже и най-упоритите. Все пак си има изисквания за четене...

Аз между другото съм решил, като излезе 1.4 версията на pcbsd да го изпробвам... Щото и мойта машина остаря, КДЕ и ГНОМ се влачат, ползвам ХФЦЕ и ми върши чудесна работа, но някакво любопитство ме гложди... Все пак сигурно има причина Микрософт и Апъл да изберат за основа БСД...

А пък с какъв кеф бих си взел едно мак мини ако имам да отделя 2 бона... Това си е постижение на инженерната мисъл според мен... Коре 2 Дуо процесори, 1-2 ГБ Рам, 160 ГБ диск в 25х25х5 см. Георги има такова и е просто перфектно...

Няма коментари: