петък, септември 19, 2008

Хумор...

Днес, гост в студиото ни е знаменитият дресьор на крави Петър Иванов...
- Господин Иванов, вашите номера са доста необичайни. Как ви се удава да постигнете такива резултати, все пак е всеизвестно, че кравите са удивително глупави създания...?
- Всъщност не е толкова трудно... Преди да се захвана в цирка известно време работих като системен администратор...

В секундата докато звездата падаше, Иванчо не успя да реши точно какво да си пожелае и затова на следващия ден стана щастлив притежател на ново колело с 18 скорости и цици...

Решавам сутринта да си намажа филия с масло... Отварям хладилника, вадя маслото, на него надпис - 82.5%... Супер, викам си, почти се е изтеглило... Прибирам го в хладилника, да се доизтегли и се сещам, че нещо не се връзва...

- Мога да ви поздравя! У вас се е зародил нов живот...!
- Докторе, та аз съм мъж...!
- Така е... Но глистите тая работа не ги бърка особено...

Изпитан метод

- Свиня, изрод, гадина! - пенеше се жената, припряно пълнейки какво ли не в издутите куфари, - Най-хубавите години ми изяде! Това ли ти е благодарността?
Мъжът и безучастно седеше в креслото, лицето му - самото спокойствие. Дори не гледаше към жена си.
- Как разбра? Кажи? - попита жената изведнъж, - Не ми казвай! Аз знам! Ти така и никога не ми се довери, цял живот ме следиш и ревнуваш безпричинно! А като се замислиш, едно с нищо не ангажиращо увлечение нищо не променя... Толкова отдавна беше... Кой ти каза за командировката? Лидия?
Мъжът мълчеше. Нито мускул не трепна на лицето му...
- Знаех си! Лидия! Отдавна те заглежда тя, най-накрая те докопа. А ми се пише дружка! Готово! Тръгвам си, и да знаеш, че не ми е нужен мъж, дето се сваля с приятелките ми и ме следи!
Излизайки, жената решително хлопна след себе си вратата...
След минута, в падналата тишина, мъжът изпусна въздуха през стиснатите си устни, все едно е сдържал дъха си. Взе телефона. Набра номер:
- Здравей Вася...
- Ха здрасти! Как мина?
- Метода действително работи. Но е адски трудно...
- Казвах ти, че е така. Все пак добре стана, че се реши... И твойта ли си замина?
- Да... Тръшна вратата и отпраши! Такава тишина настана... Все едно съм в рая! И такива работи ми разказа, а аз въобще не знаех. Както ми каза, така стана... Не и издържаха нервите...
- И всичко само след три дни мълчание... На жените така им действа!

Превод от руски...

Няма коментари: