понеделник, август 25, 2008

Купихме я...

Купихме къща в село Априлово, на около 30 км от София... Два етажа по около 50 кв. метра всеки, две тераси и 700 кв. метра двор...

На 18-ти подписахме при нотариуса, на 20 взехме готовия документ, занесохме го в банката, преведохме парите на продавачите, стиснахме ръцете и готово... Остава да мина през енергото и ВИК, да кажа, че аз ще плащам вода и ток...

Ходихме неделя да си я видим... Има автобуси, делнични дни са 9-10 на брой, а почивните дни са 4-5... Пътя е около 45 мин до час... Скоро трябва да си вземем кола, че пътя ни излиза 6 лв на човек отиване и връщане...

Имаше някаква птица на тавана, приличаше ми на малък бухал, баща ми казва - керкенез, ма керкенезите са соколи (стъклата са счупени и тя си обитава засега там), като ме видя, а аз се качвах да погледна керемидите, отлетя на някъде... Керемидите изглеждат здрави и подредени... Трябва да ги погледна пак в дъждовно време, да видя не тече ли от някъде...

Обикаляхме, гледахме... Правихме планове - дограма, кухня, отопление... Както се казва - интересното предстои... Направо ме сърбят ръцете, като си представя как няма да викна един майстор и всичко сам ще си направя... Само естествено ще ги оставя да сложат новата дограма, ама аз ще си махна старата... Такова млатене с чук и тесла не е за изпускане :-)

Скоро ще сложа и снимки, останаха на другия компютър, а той - на работа...

Като оправим и двора, ще завихрим едно градинско парти... Да почерпим по случая...

ПП. Ей ги малко снимки: -> Тук <-

3 коментара:

Unknown каза...

:-) Честито! Със здраве да си я обитавате... :-)

ivanatora каза...

Честито!
Лесното сега свърши - чакат те години ремонти :P
Вкъщи една седмица сменяхме дограма и тапети (и други дребни работи) и цялото семейство сме като пречукани, та на теб не ти блазя...

Анонимен каза...

Честито! :)