четвъртък, януари 17, 2008

Нинтендо Вии...

От миналия петък имаме нинтендо вкъщи... Голяма зарибявка... След цяла събота и неделя махане из стаята с джойстика имам мускулна треска на бицепсите... Катя щеше да влезе в монитора докато играеше бокс а аз халосах гардероба зад себе си един-два пъти по време на изключително напрегнат тенис мач...

Батериите са още здрави... Обнових си фирмуеъра през нечий безжичен интернет (има и лан преходник, който се продава отделно)... Търся си мод чип за да играя резервни копия ;-) и като си регистрирах двата продукта (самата конзола и спортната игра, която идва с нея) получих точно точки достатъчни да си купя опера от онлайн магазина и да браузвам с нея...

ВНИМАНИЕ!!! Изхода на конзолата не е предназначен за работа с монитори... Има само композитен видео изход за телевизори... В комплекта върви и скарт преходник, а отделно се продава някакъв преходник за връзка с големи телевизори и висока резолюция... Аз съм я пуснал през тунер платката на компютъра си и я гледам на тв приложението... Работи...

Повече информация във Уйкипедия - http://en.wikipedia.org/wiki/Wii

1 коментар:

Анонимен каза...

и аз съм се мераклисал за едно такова нещо :)